Mathisis

Managing Affective-learning THrough Intelligent atoms and Smart InteractionS

“From Linear Storytelling to Education Everywhere, All the Time”

Τι είναι

Ένα εκπαιδευτικό προϊόν-σύστημα

  • Ολοκληρωμένη διαδραστική πλατφόρμα με πολλαπλούς πράκτορες (multi-agent)
  • Επαναχρησιμοποιήσιμες εκπαιδευτικές δομές που καθοδηγούν τις δραστηριότητες μάθησης
  • Προσαρμοστική και επιδραστική μάθηση, αυτόματη αναπληροφόρηση, αυτόματη εκτίμηση της προόδου και της συμπεριφοράς του μαθητευόμενου, μάθηση μέσω παιχνιδιών
  • Τεχνολογίες αιχμής: εξειδικευμένα ρομπότ, κινητές συσκευές, διαδραστικοί πίνακες

Τι κάνει

  • Προάγει την εκπαίδευση πέρα από τη γραμμική μάθηση και την απλή απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων
  • Επιτρέπει τη μάθηση σε ποικίλα μαθησιακά πλαίσια/συνθήκες, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των μαθητευόμενων, ενώ στοχεύει σε πληθώρα διαφορετικών μαθητευόμενων (επαγγελματική και κλασσική εκπαίδευση ανθρώπων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες αλλά και μη εχόντων ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες)
  • Είναι εφαρμόσιμο στην τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση
  • Ενισχύει τη μη γραμμικότητα στην μάθηση
  • Επιτρέπει τον διαμοιρασμό της γνώσης και της εμπειρίας
  • Εφαρμόζει εξατομικευμένη και προσαρμοστική μάθηση, ανεξάρτητα από τον τόπο και τον χρόνο διεξαγωγής της μαθησιακής διαδικασίας

flow

Πως το κάνει

Η προσέγγιση του MaTHiSiS εστιάζει στο συσχετισμό μαθησιακών συστατικών (SLAs – Smart Learning Atoms) με συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους (learning goals) σε γραφικές αναπαραστάσεις (Learning Graphs).

image3

  • Γράφοι Μάθησης (LGs– Learning Graphs): Συγκεκριμένες συσχετισμένες δεξιότητες/γνώσεις που θα πρέπει να αποκτήσουν οι μαθητευόμενοι για την επίτευξη ενός συγκεκριμένοι στόχου μάθησης
  • Έξυπνα Στοιχεία Μάθησης (SLAs – Smart Learning Atoms): Ατομικά και ολοκληρωμένα τμήματα γνώσης ή/και ικανοτήτων

Τα εργαλεία που θα καθοδηγήσουν την επίτευξη της μάθησης περιλαμβάνουν:

  • Οντολογική μοντελοποίηση των δραστηριοτήτων μάθησης και σχετικών με αυτές πληροφορών
  • Μια διαδραστική μηχανή αφήγησης βασισμένη σε γράφους, που παράγει το διαδραστικό υλικό το οποίο θα υλοποιεί τις δραστηριότητες μάθησης
  • Συγχρονισμένη και ασύγχρονη συνεργασία μεταξύ συσκευών

image4

Περισσότερες πληροφορίες στο www.mathisis-project.eu